MIODY:

- Spadź Iglasta 1,30kg
- Spadź Iglasta 0,33 kg
- Wielokwiat 1,30 kg
- Wielokwiat 0,33kg
- Wielokwiat z bakaliami
    - z dynią
    - żurawiną
    - ze słonecznikiem
    - z mieszanką owoców
    - z orzechami włoskimi

 

WALORY MIODÓW

Miód jest antybakteryjne, odżywia mózg, leczy rany, wzmacnia serce.
Nie ma miodu lepszego i gorszego!!!

Spadź Iglasta: wykorzystywany do celów leczniczych, w przypadku chorób dróg oddechowych, zapaleniach płuc, cukrzycy, astmie, w przeziębieniach.

Wielokwiatowy: wzmacnia odporność, a także dodaje energii i witalności; doskonały na przeziębienie, wykorzystywany w leczeniu alergii, w leczeniu kataru siennego i chorobach serca

 

Dodatki do miodów: Po co?
Regularnie jedzone suszone owoce doskonale wpływaja na nasze zdrowie i samopoczucie.

Żurawina
To doskonała przekąska szczególnie dla kobiet. Żurawina zapobiega infekcją dróg moczowych, ale nie tylko również świetnie się sprawdza podczas leczenia anginy czy przy problemach żołądkowych.

Orzechy włoskie
Są bogatym składnikiem kwasów omega-3, jedzone regularnie dobrze wpływają na pracę naszego mózgu, ale tak że zwalczają nadpobudliwość, zmniejszają ryzyko zachorowania na raka, leczą hemoroidy i żylaki, są doskonałe dla dzieci i kobiet w ciąży. Obniżają poziom złego holesterolu.

Pestki z dyni
To skarbnica wielu witamin. Posiadają w swoim składzie cynk który doskonale wpływa na jakość cery, płodność u mężczyzn a tak że gojenie, również zapobiegają miażdzycy. Roztarte z miodem leczą owsiki u dzieci.

Słonecznik
Jest kilka ważnych powodów dla których warto jeść słonecznik. Małe, niepozorne nasiona są bogate w aminokwasy i nienasycone kwasy tłuszczowe. Słonecznik jest także źródłem witamin. Przede wszystkim witaminy E, witamin z grupy B oraz A i D. Chrupiąc słonecznik dostarczamy więc organizmowi cennych antyoksydantów, wspomagamy nasz wzrok, wzmacniamy kości i dbamy o cerę.

Rodzynki
Rodzynki to bakalie, których właściwości i wartości odżywcze są nie do przecenienia. Rodzynki, jako jedne z nielicznych bakalii, zawierają jod, który pozytywnie wpływa na funkcjonowanie tarczycy. Rodzynki są także skarbnicą substancji zwalczających próchnicę i zmniejszających ryzyko wystąpienia cukrzycy typu 2.
Spożywanie rodzynek trzy razy dziennie może znacząco obniżyć ciśnienie krwi

Orzechy laskowe
Orzechy laskowe, podobnie jak inne orzechy, posiadają liczne właściwości i wartości odżywcze. Wyróżniają się sporą zawartością witaminy E, czyli "witaminy młodości i płodności". To dlatego orzechy laskowe są polecane na potencję. Owoce leszczyny wspomogą także walkę ze zbędnym tłuszczykiem, zwłaszcza z tzw. oponką.

Migdały 
Są bogatym źródłem magnezu, który chroni przed stresem  a tka że fosforu. Warto też po nie sięgać ze względu na najwyższą wśród orzechów zawartość witaminy B2 i witaminy E - niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania skóry, oraz zwiększającej ochotę na seks i opóźniającej procesy starzenia. Tłuszcz w migdałach zawiera wiele jednonienasyconych kwasów tłuszczowych, które mają właściwości obniżające poziom cholesterolu we krwi. Migdały wyróżniają się też najniższą zawartością nasyconych kwasów tłuszczowych i najwyższą – błonnika.

Orzeszki ziemne (orzechy arachidowe)
Fistaszki mają najwięcej białka ze wszystkich orzechów .Wyróżniają się rekordową ilością witaminy B3 (niacyny) - jej niedobór powoduje pelagrę, na którą narażone są m.in. osoby nadużywające alkoholu. Są też bogate w witaminę E i kwas foliowy, jednak nie są polecane kobietom w ciąży, ponieważ często wywołują reakcje alergiczne.